Aniversary

Daisypath Anniversary tickers

Menanti kelahiran cahaya mata kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

SURAH AL-MULK

Isnin, 19 April 2010

3 Petua rumahtangga buat suami lekat di rumah


Saya sedang baca majalah mingguan wanita dan ada artikel menarik tentang cara untuk buat suami lekat di rumah.Petua ni untuk yang dah berumahtangga aje ye.

Elok saya kongsi kat sini. Mana tau anda boleh dapat manafaat dari artikel tu. Saya ringkaskan saja 3 petua rumahtangga tu ye :

  • Deria penciuman . Untuk meredakan stress suami yang telah penat bekerja, eloklah anda mandi supaya kelihatan segar dan ceria. Kemas bilik tidur dengan rapi kerana suami anda akan rasa tenang dengan bau wangi-wangian dan bilik tidur yang kemas tersusun. Kalau deria bau nya tercium bau kurang enak, mesti dia nak cepat-cepat keluar betul tak? :)

  • Deria penglihatan. Apabila isteri tak suka berhias, ke mana pulak suami akan memandang? Ke tempat lain la kan? Jadi kemas-kemaskan diri anda supaya pada penglihatannya anda sentiasa menyedapkan matanya memandang. Jangan asyik pakai baju kelawar atau tshirt dengan kain batik aje.

  • Deria rasa. Kalau kurang pandai memasak, ambik buku resepi dan belajar supaya anda dapat memasak lauk yang sedap. Janagna pulak ambik short cut, beli kat kedai jela..excuse kalau dah tak sempat sangat ..tapi kalau lauk mengejut, main campak-campak aje pun sedap juga.

Ha itu saja post saya hari ini..Nak ambik anak dari tuition sekejap..tak cukup masa dah ni.

2 ulasan:

  1. Saya sangat bersyukur kepada Ibu Iskandar Lestari karena telah memberi saya pinjaman sebesar Rp700.000.000,00 saya telah berhutang selama bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman dengan sejarah kredit nol dan saya telah ke banyak rumah keuangan untuk meminta bantuan namun semua menolak saya karena rasio hutang saya yang tinggi dan sejarah kredit rendah yang saya cari di internet dan tidak pernah menyerah saya membaca dan belajar tentang ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM di salah satu blog saya menghubungi Mrs Iskandar Lestari konsultan kredit via email:(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) dengan keyakinan bahwa pinjaman saya diberikan pada awal tahun 2017 dan harapan datang lagi, kemudian saya menyadari bahwa tidak semua perusahaan pinjaman di blog benar-benar palsu karena semua hautang finansial saya telah diselesaikan, sekarang saya memiliki nilai yang sangat besar dan usaha bisnis yang patut ditiru, saya tidak dapat mempertahankan ini untuk diri saya jadi saya harus memulai dengan membagikan kesaksian perubahan hidup ini yang dapat Anda hubungi Ibu Iskandar via email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)atau melalui dia BBM INVITE:{D8980E0B} facebook (www.facebook.com/iskandar.lesteri.7)
    Website: (iskandarlestari.wordpress.com)
    Calls Only ::{+16264653418}
    WhatsApp Only::{+33753893351}

    BalasPadam
  2. ?Halo, saya Nyonya Christy Morris, pemberi pinjaman pribadi memberikan kesempatan pinjaman seumur hidup. Apakah Anda memerlukan pinjaman untuk melunasi utang Anda dengan segera atau Anda membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan komersial Anda? Apakah Anda telah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Kami memberikan pinjaman kepada individu yang membutuhkan bantuan finansial, yang memiliki utang macet atau butuh uang untuk membayar tagihan, kami memberikan pinjaman dengan bunga rendah 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa kami memberikan bantuan yang dapat dipercaya dan diuntungkan dan akan bersedia menawarkan Anda pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mail di: (christymorrisloanfirm@gmail.com)

    BalasPadam